Oj vi måste ha kommit fel...

... var temat på gårdagens fest. Vi hade bestämt oss för att vara cowboys och jag tycker vi lyckades riktigt bra med våra outfits. Mysigt hos Erika innan med massor av tända ljus då vi ville vara med i Earth Hour och sen bar det iväg till Lejonbacken. Jag borde ju ha tänkt efter lite och räknat ut att en stor del av ungdomarna skulle vara från den skola jag arbetar på och att det är den årskullen som gick ut då jag precis började. Det var en liten märklig känsla att se så många av dem röja omkring och så samtidigt vara där med mina vänner och dansa på dansgolvet. Men de kände inte igen mig verkade det som så jag höll låg profil! Vi hade otroligt kul med att bara titta på alla, vilka kläder vissa hade eller det var fel uttryckt kanske. Vad lite kläder vissa hade på sig! Hur vågar de, eller än mer hur vill de? Och vad hög musik de spelar och vad de skriker... Ja ni hör, vi kunde själva konstatera redan igår att man blivit lite äldre minst sagt. Inte spelade de en enda schlagerlåt heller och då är det illa fast vi dansade till några låtar vi kände igen i alla fall. Kul att se vännens syster som hade skivan och hennes närmaste vänner som klätt ut sig seriöst och som rockade hela kvällen. Tjejer med stil, självförtroende och ödmjukhet. Kul att se mitt i allt det ytliga!

Nu ska jag mysa med min lilla familj, puss och kram!

Mys med sjuklingen
Bus med mammas hatt
Tjejligan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback