Önskar ni kunde se...

... min fina älskling nu. Han står här bredvid mot sängen och dansar och skrattar i ett. Efter en lång tupplur så är han världens gladaste och charmigaste igen. Ögonen lyser och de små sockerbitarna i munnen blänker vita. Söta goa Noah! Tänk att han snart fyller 1 år, helt otroligt! Vi har annars haft en toppendag i Orlando med lite shopping  och nu väntar en lugn kväll. Hoppas att ni mår bra och har haft en härlig måndag?

Tänker på faster som är på resande fot, hoppas allt gått toppen på alla sätt. Jag önskar dig verkligen en underbar semester!

Pussar & Kramar allihopa!


Charmtrollet


Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken glad liten kille!! :D

Han ser ut att ha växt massor ska bli så kul o få se hur stor han blivit när ni kommer hem.

Ska bli så kul o få träffa er alla snart när ni kommer hem. Se till o njut ordentligt nu av sista delen på semestern Johanna. :)



Kramis

Postat av: jess

Hej

Ni ser ut att ha det bra!

Jag har det bra.. =) Kom hem idag med min nya kille, Samuel... =) Tänk va gott dom luktar....

Kram

2009-03-03 @ 15:47:19
Postat av: Erika

Hehe gullunge! Snart 1 år :)



Kram

2009-03-03 @ 16:21:15
Postat av: Johanna

Massor av grattiskramar till dig och familjen Jess! Härligt med en liten Samuel, mysigt! Hoppas du mår bra och att allt gick smidigt och så.



Kram allihopa!

2009-03-03 @ 17:26:07
URL: http://hannawiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback