Solen skiner

Idag är det verkligen härligt väder ute, längtar efter promenaden som stundar med Erika & Elias om ett tag. Vi har en mysmorgon här hemma med lite pyssel, en kopp te och så lite surfande förstås. Jag fick dock fixa en ny kopp te för Noah med sina långa armar tyckte mammas kopp var spännande. Han är så ruskigt snabb, eller förresten det kanske är hans mamma som är lite långsam. Just nu är allt som prasslar intressant och papper är gott att äta, så det gäller att vara vaken här hemma. Idag har 1-åringen stått alldeles själv längre än någonsin också, snart så! Drömde om jobbet inatt och tänker mycket på hur det ska bli att komma tillbaka. En stor del av mig längtar medan en annan del älskar att vara hemma med Noah. Inatt hade vi i alla fall brännbollsturnering med alla föräldrar och jag gjorde frivarv :) Nu ska jag göra lite nytta här hemma!

Hoppas att ni alla mår bra och har en härlig dag i vårsolen? Sköt om er, kramisar!

Sanna med barnen
Noahs tårta
Födelsedagsbarnet

Kommentarer
Postat av: faster

oh vilken fin torta Johanna,,,,och vikla fina bilder po Goa Noah kramisa fron regnigt Koh Lantha

2009-03-26 @ 06:21:19
Postat av: Sanna

Nany Sanna här.. såg att Noah är sjukis :(



Mkt feber å skit som går bland barn nu. Krya på er seees imorn kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback