Ännu en dag i storstaden

Igår åkte jag och Noah in till stan för att träffa goa Malin. Vi gick längs vattnet nere vid Rålis och hamnade sedan med lite lunch i Kronobergsparken. Underbart väder och mysigt sällskap. Vilka underbart fina parker och lekplatser det finns inne i stan, en helt ny insikt för mig och jag och lilleman ska definitivt utforska mera i sommar. Noah trivdes bland allt liv och rörelse och vägrade sova sin traditionella middag. Det är så skönt nu då han piggat på sig. Jag har inte skrivit tror jag att han har öroninflammation stackaren. Vi var till doktorn i torsdags och fick det konstaterat, i båda öronen dessutom. Så lilleman fick penicillin och är redan sig själv igen. Han var piggare redan efter någon dag men kuren ska vi ta hela veckan ut såklart!

Idag har systeryster med pojkvän varit här och jag och älskligen passade då på att rymma iväg lite och mysa i Sigtuna. Skönt att få lit egen tid sådär ibland så tack snälla Frida! Annars har det tvättats, pysslats och fixats lite här hemma. Lilleman ska snart sova och då funderar jag på att ta fram lite läroböcker och friska upp minnet :) Det är ju roligare att räkna matte eller plugga grammatik då man inte måste utan bara gör det för att man vill... Hoppas ni mår bra allihopa?

Puss & Kram

Härlig dag i Kronobergsparken
Trötta ögon hemma hos Malin
Malins lådor var också roliga

Kommentarer
Postat av: faster

Oh man blir så glad för bilderna på Noha med sina små tänder he he. Kram på er

2009-05-05 @ 20:35:58
Postat av: faster

Oh man blir så glad för bilderna på Noha med sina små tänder he he. Kram på er

2009-05-05 @ 20:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback