Full av energi

Det är en sådan dag idag och dem älskar jag. Noah har sovit hela natten vilket är den bästa starten man kan ha på en dag, han vaknade glad som en sol och då blir resten av familjen på samma goda humör. Jag har fått en del trevliga samtal nu på morgonen som gav glädje och energi. Är förväntansfull och glad över morgondagen också såklart, men mest av allt glad och tacksam över att ha familjen nära! Blev även så himla glad över att se att Noahs bilder kommit ut i media. Nu då de är ute och jag sett andra kopiera dem som skrivbordsbild och allt vad det är, känner jag att jag också kan lägga upp i alla fall en här på bloggen. Min fina underbara lilla älskling Noah!

Mammas älskling

Kommentarer
Postat av: Anka

Jätte, jättte fint kort där :0)

Kram Anka

Postat av: Faster

Det e fler än du som blir stolt:-)))))))))))))))))världens goaste

2009-05-14 @ 19:08:31
Postat av: Faster

Det e fler än du som blir stolt:-)))))))))))))))))världens goaste

2009-05-14 @ 19:08:50
Postat av: Rydan

Fan vad är han är söt :).. en rikgit guldklimp... Kram.. och en trevlig helg..

2009-05-15 @ 06:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback