Gott och blandat!

Nu har det hänt många roliga saker som jag velat blogga om men som inte blivit av. Ska se om jag får med allt här i ett kort litet inlägg. Det har varit blandade dagar, lugna mysdagar i tofflor hemma och fullspäckade med möten, träffar och fix. I veckan var jag äntligen till Rimbo och hälsade på gamla goda vänner och vilken energikick det var. Jag har tänkt åka så länge och så ofta och nu kändes det bara rätt. Så otroligt kul att träffa alla, prata gamla minnen, höra nya historier, följa upp och bara umgås. Vissa människor får en speciell plats i hjärtat, så är det bara! ♥

 I torsdags var det dags för Erikas present och det bar av mot Golden Hits och 80-tals show. God mat, underbart sällskap och ren nostalgi. Underbara låtar, fräcka nummer, fullt av energi och känsla. Vilket härligt jobb, tänk om man hade rösten och självförtroendet... Jag säger bara, lägg namnet Erik Nytomt på minnet. Vilken röst han hade! Tusen tack Erika & Sara för en supertrevlig kväll!

Idag var det kalas för mamma som fyllde år och det var mysigt att umgås med goa familjen. Jag och lillebror gjorde upp lite planer för morgondagen då vi ska till stan och greja lite. Jättekul att du, stora lilleman ville ha mig med på ditt lilla projekt.

Inga bilder tyvärr i detta inlägg då jag glömde kameran hemma hos mamma. Vi plockade liljekonvaljer innan vi gick hem och det doftar underbart här hemma. Nu ska jag fortsätta och kika klart på filmen efter nyheterna och jag har lovat älsklingen att inte somna, hur nu det ska gå till. Håll tummarna för mig!

Pussar & Kramar

Nu är kameran hemma igen men tyvärr var de flesta bilderna från showen så himla suddiga, här kommer två i alla fall.

80-tals showen
Suddigt av röken



Kommentarer
Postat av: Faster

Oh Liljekonvaljer,, ska plocka nu innan jag går hem från jobbet ju.

2009-05-24 @ 08:19:01
Postat av: Anonym

Ja det var verkligen en superkväll :). Ser fram emot lördag då vi ska gå ut och fira dig med god mat och trevligt sällskap :)



Kram

2009-05-24 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback