Grattis underbara vännen Erika!

Idag fyller goa vännen Erika 30 år och jag vill passa på att skriva tack för att du är du och främst, för att du är min vän. Jag hoppas att din dag blir toppen på alla sätt och att lördagen blir lyckad och minnesvärd. En vän som du borde alla ha, ärlig, lyhörd, lojal och närvarande. Jag kommer aldrig glömma alla timmar du lagt ner på att lyssna på mina tankar och funderingar, dina roliga och uppskattade påhitt och överraskningar eller dina hemmagjorda pannkakor du kom med under tiden på sjukhuset. Du gör det där lilla extra till alla runt omkring dig och är en inspiration och energikälla.

Tack för att du finns vännen!

Grattis Erika

Kommentarer
Postat av: Monkan

Grattis grattis... :)

Postat av: Erika

Tack goa du! :)



Kram

2009-05-12 @ 10:15:46
Postat av: Hanna

Du verkar inte vara en sån dum vän du heller!:)



kram

2009-05-12 @ 16:04:37
Postat av: Erika

Nej, hon är en underbar vän! :)

2009-05-12 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback