Härlig helg

Vilken härlig helg det varit med nära och kära. Finns så mycket att skriva men jag låter nog bilderna få visa istället. Noah sover sött i sin säng och jag tänkte också vila lite. Det är inte ofta jag tar chansen att göra det så här mitt på dan, det är än det ena än det andra. Men bort med alla måsten och bara vara är det som gäller idag!

Tack än en gång för alla fina värmande gratulationer i fredags, ni är underbara!

Fredagens smörgåstårta
Mina älsklingar
Goa familjen Fridner
Noah och kompisen Elina
Noah fiskar
Sötnosen Elias
Kompisen stor-Noah testar grejerna



Kommentarer
Postat av: Monkan

Fina bilder... :)

Postat av: ERIKA

Mums vad gott det ser ut!



kram

2009-05-19 @ 15:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback