Min guldklimp

Här kommer några härliga bilder från dagen på lilla guldklimpen! Imorgon blir det nog inte så mycket bloggande då det faktiskt är födelsedag för lilla mig. Ska bli så mysigt att träffa stora familjen och bara mysa lite. En promenad till älskade farmors grav ska vi hinna med också, kanske plocka några liljekonvaljer om vi hittar. Det brukade ju jag alltid få på min födelsedag av henne. Tänk att det snart gått tio år, helt ofattbart!

Jag har precis haft bästaste lillebror här med goa Emilia och vi har ätit lite och de passade Noah då jag handlade och förberedde smörgåstårtan. Tack snälla! Älsklingen min har varit i studiernas värld hela dagen, så ambitiös! Hemlig har han varit också och ni som känner mig vet hur JOBBIGT jag tycker sånt är... Men inte många timmar kvar nu :)

Pussar & Kramar

Glada badkillen
På promenad genom stan
Hej vad det går

Kommentarer
Postat av: Peter Pilot

Jag säger bara ÄLSKLINGEN!!! :-)

2009-05-14 @ 23:21:22
Postat av: Erika

Haha, underbara bilder! Nej nu är det bara 18 minuter kvar enligt min klocka :)



Kram

2009-05-14 @ 23:42:27
Postat av: Mormor på Grana

Grattiskramar till Dig!

2009-05-15 @ 07:12:11
Postat av: Sara

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får någon trevlig överaskning :). Vilken stolt liten kille som knallar omkring ute på gården. Kul! Kram

2009-05-15 @ 07:38:27
Postat av: Linda R

GRATTIS!!!! Hoppas dagen blir toppen med många överraskningar ;o) KRAM!!!!

2009-05-15 @ 08:11:19
Postat av: Monkan

GRATTIS på födelsedagen!!! Hoppas du får en underbar dag idag.. Ses imorrn! Kramiz

Postat av: faster

grattis grattis,,,,,härliga bilder.

2009-05-15 @ 08:47:10
Postat av: Helen

Grattis på födelsedagen! Hoppas allt är bra! kram

2009-05-15 @ 18:00:38
Postat av: Faster

Har lagt in lite bilder nu på min blogg kram på dig

2009-05-16 @ 10:11:59
Postat av: RimboMia

Vilka härliga bilder, han är så stor!!



Och ett stort grattis i efterskott, såg det på FB men har inte haft så mycket datatid att jag hann gratta på den stora dagen.

Kram

2009-05-18 @ 13:25:20
URL: http://miamcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback