Morgontankar

Imorse kände jag som jag tror att en 80-åring gör i kroppen. Så himla stel och ont i nacken och ryggen. Jag hade tur och fick en tid hos en naprapat igår då jag gått med ryggont en längre tid och den där värsta spänningen släppte på en gång. Däremot kom träningsvärken igårkväll och verkligen idag kan jag lova. Men jag ska inte klaga, bara det går åt rätt håll. Ner med spända axlar, bort med stress och så bära Noah på båda sidor och inte bara höger så ska det nog bli bra. Men fler besök är bokade framöver!

I helgen är goaste A här och myser och vi har roliga planer på schemat. För tillfället är det fotbollsträning men jag och Noah höll oss hemma och laddar för dagens utflykt som lutar åt Skansen. Det har regnat och ligger regn i luften men vi hoppas på det bästa! Ikväll och imorgon är det kalas också så det är sannerligen fullt av aktivitet.

Igår var jag på jobbet och hälsade på igen och hämtade lite material. Känns skönt att förbereda sig lite i god tid, skönt att vila tankarna på annat också då det är en del att ta itu med just nu som inte är så kul, men nödvändigt. Alltid lika kul att träffa alla goa elever. Noah sprang på ett gäng tjejer i en nia som följt honom sen han låg i magen och de släppte allt de hade och satte sig på golvet med honom. Där satt han som kungen med 6-7 tjejer, moppehjälmar, läppglans och skolböcker omkring sig. Vi ska tillbaka nästa vecka för att hämta en bobbycar och gåvagn som vi ska få låna av en kollega. Vi har tur vi!

Klippte mig igår förresten, älskar att få håret tvättat ochh bara sjunka ner i frisörstolen. Är supernöjd med resultatet, uppklippt, lite uttunnat och så lite inramat vid ansiktet. Håret är en viktig del för självkänslan, håller ni inte med?  Nä, nu är det dags för gröt och fix hemma. Önskar alla en toppenhelg, många kramar!

Bus i kuddrummet
Noahs första teckning
Fritt fram att testa
Mammas gullunge


Kommentarer
Postat av: Ullis

Bild på nya frisyren kanske?? ;-)

Kram kram

Postat av: Maja

Vilken tuff adidaströja du ha Noah!!



Ja men Johanna nya frilan vart super bra tycker jag.

Hoppas ni får en bra dag på skansen o att det inte regnar på er så kankse solen får titta fram. =)



Kramar

2009-05-09 @ 10:58:32
URL: http://majalarsson24.blogg.se/
Postat av: Erika

Håller med Ullis, en bild på ny frillan tack :).

Hoppas att ni haft en mysig dag idag. Vi höres imrg!



SOv så gott!



Kram

2009-05-10 @ 00:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback