So much to do and so little time

Lite så känns det just nu fast ändå okej liksom. Mycket som händer nu och som jag sagt så många gånger förut, jag önskar jag kunde skriva om precis allt. Det är ju så befriande att skriva av sig, men kanske inte just i detta läge och i ett bloggforum...  Kanske skulle skriva mig en bok ändå, har ju det med på min tio i topp här i livet lista, minns ni den?

Imorse bar det av tidigt på yoga med Erika & Co. Jättemysiga tjejer och goa barn, underbar lokal, lugn och ro samt ett avbrott från alla andra rutiner. Efter yogan drack vi te och
mös innan det var dags för oss att bege oss till Danderyds sjukhus för Noahs läkarbesök. Vi har ju åkt på en del efterkontroller sedan vi fick lämna Neo avdelningen för ganska precis ett år sen, alla har gått toppen! Likaså var det idag och Noah var så glad och busade med både doktor och sjukgymnast. Vi var även ner och hälsade på de underbara syrrorna på avd 20 och det var ett glatt möte. Det var speciellt kul att prata med Emma, hon var en av dem som hade huvudansvaret för Noah och som alltid frågade hur det var och gärna satt ner och lyssnade lite extra. Så otroligt skönt att få berätta hur livet ser ut idag!

Sedan har vi varit en sväng till Stinsen och så myst hemma hela kvällen. Det är ju stor fotbollskväll ikväll men tycker ärligt inte att matchen än så länge varit så kul att titta på. För det första så leder fel lag, sedan är det inte så kul spel heller.
Springer iofs mest omkring och fixar med det ena och andra, kanske inte har rätta fotbollsandan idag!

Imorgon ska jag få träffa min nya klass inför nästa läsår och det ska bli så spännande. Pirrar lite i magen men på ett bra sätt. Var på jobbet häromdagen och jag känner mig så inspirerad och laddad. Så kom ihåg och påminn mig i slutet av augusti är ni snälla om tonen inte är densamma då :)

Massor av pussar och kramar!

Så koncentrerad
Noah ringer mormorHur gör man nu igen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback