Underbar helg med sol, värme och kärlek

Det har verkligen varit en helt underbar helg på alla sätt och vis. Solen och värmen ger mig som de flesta andra också såklart, så otroligt mycket energi. Det bara bubblar inom mig! Igår var det försenad födelsedagsmiddag inne i stan med goa tjejkompisarna. Vi åt tapas och njöt av rosé vin i Vasastan och sedan gick vi och lyssnade på en kille som Katta känner som spelade på en irländsk pub. Musiken var riktig "Johanna musik" och det var en helt otrolig kväll. Tack snälla ni för trevligt sällskap, fina presenter och en mysig kväll. Sök gärna på Martin Ekman på nätet och lyssna, me like!

Idag har vi varit i stan och kikat runt i Gamla Stan och på Söder. Härligt att se allt liv och all rörelse! Sedan blev det en tur till älsklingens vän och kollega och vi hade en underbar dag med glada barn, bad och fika på altanen.
Otroligt vackert område och nära sjöar och havet. Härligt för själen!

Pussar & Kramar

Goa vännerna
Katta & Martin Ekman
Solig lördag i Djursholm
Noah äter gräs
Noahs första sommarbad

Kommentarer
Postat av: Sara

Sjöng han Sanna Nielsen- låtar eller? :) Skämt å sido, det låter som att du har haft en toppen helg! Skönt att få komma ut lite med vännerna, jag ska iväg på onsdag och det ska bli trevligt. Kram!

2009-06-01 @ 07:36:54
Postat av: G.Faster

Härliga sommar bilder Ju Kramar till er

2009-06-02 @ 07:13:41
Postat av: Monkan

Låter som att ni hade jättetrevligt, trist jag missade. Men vi får ses snart!

Ha en bra dag & hälsa fam. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback