Äntligen klar

Precis blivit klar med omdömen till eleverna. Det var med kniven på strupen då systemet stängs ner kl 24. Men är man ute i sista stund som jag ofta är så blir det så! Nöjd ändå och ska fira med ett varmt bad innan det är sovdags. Ville bara skriva att jag är så tacksam för mina vänner och den här gången syftar jag på bästa Erika & Pontus. Så ofta som ni ställer upp för allt och alla och gör det där lilla extra. Man kan alltid lita på er! Ni finns alltid där, lyssnar, stöttar, fixar och trixar. Idag fick vi (låna) en säng att ha i killarnas rum då den inte fick plats hemma hos er/dem längre. Tack snälla för att ni tänker på mig och min familj! Ni betyder massor för mig!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för gulliga ord vännen och tack för att ni ville ha den :). Nu är det dags att sussa. Lycka till imrg på ditt nya extrajobb :). Vi har en dejt på torsdag kväll va? Sanna hakar också på :), kanske ngn mer som vill?



Kram kram



2009-11-24 @ 23:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback