Från fasansfullt till fantastiskt

Önskar så att det fanns fler timmar på dygnet. Gärna entimme till om dagen för att hina jobba färdigt, en timme till att busa med Noah, en timme till att bara slöa framför tv:n, en timme till att verkligen prata med sin kärlek och kramas och så kanske en timme på dygnet då man bara fick vara ensam. Tyst och lugnt! Är det någon som känner igen sig? Just det, gärna tre timmars mer sömn också? Vilken glad och positiv människa jag skulle bli :)

Vi har haft tre hemska dagar med vinterkräksjukan. Alla har varit dåliga och ingen har mäktat med något. Noah har väl varit piggast och tur är väl det i och för sig. Han har kommit och matat mig med sina majskrokar och klappat mig på ömt på kinden då jag dåsat av i soffan. Vi är fortfarande rätt svaga och matta men vi samlar positiv energi inför morgondagens efterlängtade resa till de underbara i London. Min lilla överraskning till kärleken!

För precis ett år sen var jag där sist, då såg livet helt annorlunda ut. Den här gången ska jag bara njuta och umgås. Vi ska på Mamma Mia musikal och det ska helt fantastiskt! Vi ska träffa släkt och vänner. Vi ska kolla in julskyltningen vid Harrods & Hamleys. Vi ska ta en fika och promenera i Notting Hill. Hos släktingarna samt goda vännerna i England laddar man alltid batterierna och får härliga minnen. Sådana människor och platser ska man vara rädd om, de växer inte på träd!
 ♥

Puss & Kram allihopa!

Buskillen




Kommentarer
Postat av: Ullis

Ha det så underbart nu!!!! <3

Kramar

Postat av: Linda R

Ha det toppen i England och hoppas ni är pigga och fria från äckelsjukan!! KRAM på er!!!

2009-11-11 @ 14:28:18
Postat av: Monkan

Ha en härlig resa!!! Kram

2009-11-12 @ 11:17:26
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: Monkan

Hello! När kommer ni hem igen? Kram

2009-11-16 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback