Man får alltid ändra sig

Nu har jag klurat länge och väl och bestämt mig för att öpnna bloggen för alla igen. Däremot kommer jag kontrollera kommentarerna innan de publiceras. Detta mest som en säkerhet då jag inte vill ha fler lögner och en negativ blogg. Jag har valt att inte ta bort något av det som skrivits tidigare då jag ändå känner att det hör till min vardag och så som mitt liv har sett ut den senaste tiden. Jag provar mig fram och ser hur det känns. Bloggen har alltid gett energi och nu i novembermörkret behövs den energin mer än någonsin. Så nu hoppas jag på fler besökare, fler kommentarer och nya bloggvänner igen. Nu ska jag ut och ta lite luft innan jag ska sätta mig med matteläxorna från förra veckan. Puss & Kram på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att du öppnar den igen! Kram

Postat av: Faster

fram

2009-11-23 @ 10:27:16
Postat av: Anna

Det tycker jag du gör alldeles rätt i. Din blogg ger energi och jag är inne och kikar var och varannan dag för att se om du skrivit något inspirerande!

Ta hand om dig! Kram // Anna

2009-11-23 @ 15:13:49
URL: http://www.laufelille.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja och jag menar Kram och inte fram

2009-11-23 @ 19:43:58
Postat av: Lena

Ja visst är det skönt att man kan ändra sig ibland ;)



Skönt att en del saker börjat ordna upp sig

/Lena

2009-11-24 @ 09:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback