No time

Jag saknar att skriva i min blogg och få pysa ut lite, om ni förstår hur jag menar? Men jag hinner verkligen inte. Det är galet mycket både på jobbet och hemma just nu. Jag har suttit och jobbat till tolv på kvällarna flera dagar den här veckan och nu har min kropp sagt stopp. Längtar så till helgen och till att testa morgondagens afrodans med Erika samt firandet av kärleken så klart. Men söndagen, ja dagen utan en enda boktav eller "komihåg" notering i kalendern längtar jag just nu till allra mest. Om Noah får vara uppe sent på lördagen, tror ni då han sover länge morgonen efter? Dags att röja det sista för ikväll är målet att vara i säng senast kl 23. Jag SKA lyckas! Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Av egen erfarenhet så vet jag att det inte brukar fungera att hålla , iaf mina, barn uppe och hoppas på att de ska sova längre. Snarare kan det bli tvärtom! Fast nu är det ju mörkt på morgonen, så kanske att ni kan lura honom :). Kram

2009-11-06 @ 08:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback