Prioriteringar

Det är mycket nu, minst sagt! Efter sjukdom, resa, mycket på jobbet och en allmän inre stress över än det ena än det andra så känner jag att det är stopp. Kroppen är inte som den ska, är det signaler på att varva ner eller har jag fått något märkligt virus? Det flimrar för ögonen ibland och golvet gungar. Riktigt obehagligt! Innan jag fått alla fakta och utrett så ska jag iaf dra lite i handbromsen. Det är svårt för mig dock! Men prioritera är mitt nya ledord! Trots mycket att göra så har jag skaffat mig ett extra jobb. Nu tänker ni säkert, men hallå, är hon dum eller? Men om en del av den inre stressen är ekonomin så måste jag ju lösa den. Iaf för ett kort tag! Vissa saker den senaste tiden har kostat pengar och tro mig då jag säger att det varit värt varenda krona, men nu så känns det ändå lite tungt. Jobbet är iaf att passa små söta barn på ett gym och det känns som en rolig och avkopplande extragrej. Det är värt ett försök iaf! Så nästa vecka börjar jag, wish me luck!

Fram tills dess är min stösta prioritet sömn och jag ska nu för första gången sen jag kan minnas gå och lägga mig innan klockan slagit 21.30. Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha ja du...först ska du dra i handbromsen och sen har du skaffat dig ett extra jobb, det klingade bra :). Men jag vet att det är något som kommer göra dig lugnare, och piggare tror jag även om du ska jobba mer :). Grattis till extrajobbet! Vi ses imrg!



Puss och Kram



kram

2009-11-19 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback