Sunday Blues

Jag och lilleman är på väg ut på en liten promenad. Solen skymtar bakom dimman och vi ska fånga så mycket ljus vi kan innan det är dags för middagsvilan. Jag känner mig låg idag! Trots supermysig och lyckad kväll igår med laget så är energin som bortblåst och tårarna nära idag. Första Advent och julmusik spelas. Jag tänker på farmor och jularna i Köping och saknar allt det så fruktansvärt. Kanske har jag söndagsångest, massor att rätta ikväll. Ibland går det liksom bara inte att sätta fingret på vad det är, känner ni igen det? Lite luft och en saffranssemla från kondis kanske gör susen, det är värt ett försök! Kram till er och trevlig Första Advent!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Glad advent till dig vännen och till hela familjen! Kan erkänna att jag inte varit inne på bloggen på ett tag, dels har jag haft fullt upp men så trodde jag faktiskt fortfarande att den var "låst" så jag tänkte att det var kört för min del... Men så idag chansade jag och gissa om jag blev glad när jag kunde läsa om er vardag igen, se lite bilder och få ta del av vad du tänker och tycker! Jätteroligt =)



Hoppas att din söndag känns lite ljusare, tänkte jag skulle ta och ringa dig nån kväll så att vi får prata lite.

Puss och Kram från ett regnigt men glatt Göteborg.

2009-11-29 @ 20:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback