Vet ni vad...

... idag har jag tittat på nyheterna och sporten och det var inte igår. Jag har allt som oftast suttit med någon planering, omdömen att skriva eller prov att rätta. Skön känsla att ha lite koll på världen :) Idag har jag inte jobbat någonting hemma. Eller jo, på mitt nya extrajobb förstås. provjobbade idag och det var kul. Jag har lekt kurragömma, bulleribulleribock, flätat hår och spelat fotboll. Mysigt och jag hoppas allt klaffar framöver. Kärleken gjorde god tomtegröt till middag och vi har börjat plocka fram lite julstämning här hemma. Musiken finns här, ljuslingan på balkongen, hyacint i köket och massor av ljus. Tiden går fort nu fram till jul! Puss & Kram!



Kommentarer
Postat av: Faster

Vilket härligt jobb,,massor med kramar till er.

2009-11-26 @ 08:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback