Blandat snicksnack

Så var det söndag igen och lilla jobbhögen ligger på vardagsrumsbordet och väntar. Den blir mindre och mindre för varje helg i alla fall. Men det är alltid något som ska förberedas eller rättas till måndagen och i vanlig ordning skjuter jag på det in i det sista. Jag vill ju också ha helg och få vara ledig. Idag har jag och Noah myst med mamma på Barnens Djungel. Det var kul men shit, vilken ljudvolym. Bilder kommer senare!

Jag har blivit bortskämd hela helgen av kärlekens matlagningskonster. Otroligt skönt att inte behöva tänka på middagen eller samla kraft till att ens komma på något. Jag gillar ju egentligen att laga mat, men det är svårt att få till det där med orken känner jag. Tack hjärtat mitt!

De har hört av sig om armbandet så nu kanske det kommer ett litet paket i lådan, jag hoppas det! De hade haft problem med sin server och bad så mycket om ursäkt. Kanske var det precis så eller så var det fasters mail med löfte om polisanmälan som gjorde susen :)

Funderar starkt på att öppna min blogg igen, men kontrollera kommentarerna. Alltså, att jag godkänner allt innan det publiceras. Vad tycker ni? Saknar ett öppet forum, att kunna länka min blogg hos andra, att kommunicera fritt och att känna en frihet.

Dags för Ensam mamma söker nu och en kopp te, puss och kram allihopa!


Kommentarer
Postat av: Faster

Mm, jag fick ett mail idag oxå,,där dom dubbel checkade att det var ditt kundnr och att du hette Johanna som jag menade i mina mail, så du lär nof få paketet när som helst:-))

2009-10-20 @ 10:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback