Härlig känsla

Det är dags att hoppa i säng, i rätt bra tid för en gångs skull. Ville bara skriva att jag har en sån härlig känsla i kroppen. Jag känner mig lugn, glad och stark. Det var längesen som det kändes såhär. En av mina kollegor sa i veckan att något hänt med mig. Jag har sträckt på mig, har en annan utstrålning och verkar mer närvarande. Tro mig då jag säger, att det är som musik för mina öron att få höra det. Jag är på väg tillbaka, på riktigt! Allt gammalt skit försvinner sakta men säkert från kropp och själ och det är underbart. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anna Laufeld (Lindsten)

Gott att höra! Det är ju så det ska kännas :-)

Jag kikar in nästan dagligen, förstår att du saknar en större läskrets. Ett alternativ kan ju kanske längre fram vara att kontrollera kommentarer, men det är ju också lite tråkigt...

Kram!

Postat av: Ullis

Låter underbart, vännen!!

Skönt att det är på väg åt rätt håll äntligen, så som det SKA vara! :-)

Massa kramar

2009-10-02 @ 13:42:55
URL: http://ullismelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback