Sjukstuga

Hemma idag, ont i hela kroppen. Känns som om jag bord e ha 40 graders feber men termometern står glatt på 36.4 i vanlig ordning. Det är ju bra egentligen men då jag inte har feber tänker jag att jag borde jobba. Men halsen river och svider och näsan bara rinner och jag orkar inte. Jag hade ju ett dygn hemma i fasters lägenhet i fredags alldeles själv och verkligen vilade. Det var nog dumt! Då fick alla baskilusker en chans att bryta ut. Suck!. Ha inte råd, lust eller tid med detta... Men ska försöka få lite annat gjort som jag aldrig hinner annars. Men först ska jag maila lektionsplaneringar till vikarien, äta frukost och vila lite. Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Syster Sara

Sluta ta tempen! Vad spelar det för roll vad den visar? Känner man sig sjuk så är man det. Det är inte bara 38+ som rättfärdigar en att stanna hemma. Jag går alltid på känslan, äger inte ens en termometer. Så se till att dricka mycket, vila och intala dig att du mår bättre imorgon! Krya på dig och kram från syster-Sara :)

2009-10-06 @ 00:25:39
Postat av: Monkan

Uach då, låter inte kul. Hoppas du kryar på dig fort nu! Kram kram

Postat av: A-K

Hej gumsan,

Äntligen kom jag in på din blogg igen den har vart saknad i mina mrogonrutiner här på jobbet :)



trist att du är krasslig, hoppas du snart är på benen.



Glöm ej att va rädd om dig!



Stor kram

2009-10-06 @ 10:51:34
Postat av: Faster

Längtar tills imorgon, då får man träffa er igen Kram.

2009-10-07 @ 20:44:37
Postat av: Faster

Längtar tills imorgon, då får man träffa er igen Kram.

2009-10-07 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback