Snart helg igen!

Den här veckan har verkligen gått fort, snart är det helg igen! En helg utan matcher eller en massa inbokade planer. Det känns otroligt skönt. Om mamma är frisk så har vi pratat om att ta med Noah till något lekland. Kanske Barnens Djungel i Märsta. Någon som vill följa med? Det känns som om man han börjar bli så stor att han uppskattar en sån plats nu...

Precis fått veta att sidan
www.bracy.se där jag beställt ett fint smycke till Fridas 18-års dag är en riktig strulsida. Jag har förstått att det är massor som beställt där men aldrig fått sina varor. Vissa har fått, men fått vänta i upp till två månader. På hemsidan utlovades snabb service. De har redan tagit betalt och jag känner mig så lurad och förbannad. Jag har mailat dem två gånger då det är enda sättet att kontakta dem. Orkar inte kriga om allt jämt, suck! Sorry Fridolf

Det görs planer här hemma för kärlekens födelsedag som närmar sig. Det ska bli kul! Jag är så himla nöjd med min present och längtar efter att få ge den :) Nu är det dags att hoppa i säng, puss och kram!


Noahs snygga frilla


Kommentarer
Postat av: Fröken Nina

Hej!

Tack igen för förtroendet att ha fått lösen till bloggen. Härligt att ni kan starta upp nya livet nu med tanke på allt som varit. Hoppas du och kärleken får njuta av varandra nu fullt ut, utan att andra lägger sig i och har synpunkter.

Kram till er

Postat av: Johanna

Tack snälla för dina fina ord och kul att du följer bloggen. Spännande med bloggvänner :)



Kram

2009-10-19 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback