Lördagssnack

Jag är otroligt trött och borde verkligen gå och sova. Vi har haft en härlig familjedag med vernissage och lunch i Sigtuna, middag hos svärfar och mys hemma i soffan. Huvudet är fullt av tankar och jag känner mig lite konstig. Vill så gärna slappna av och börja blicka framåt, men jag törs inte än. Jag väntar på det slutgiltiga beskedet. När det kommer, om det kommer, kommer jag kunna slappna av då? Ibland när jag tänker på alltihopa blir jag bara så matt. Jag vet att det till stor del är alla dessa tankar som gör mig så trött hela tiden. Men nog om det där nu!

Jag har suttit och läst flera bloggar jag följer ikväll och jag blir så berörd, glad och ledsen på samma gång. Det är så äkta på något sätt att följa allas livsöden med relationer, sjukdomar och vardagsliv. Jag ska uppdatera min länklista vid tillfälle så kan även ni klicka vidare till riktigt läsvärda bloggar. Inte för att de jag har där idag inte är läsvärda alltså :)

Imorgon är det match igen, lite tidigt för min smak då det är samling redan 10.15. Det ska bli kul att spela, innebandyn är ju på sätt och vis en del av mig. Även om varken fart, teknik eller självförtroende är som förut så är detta något som sitter i ryggraden. Jag går bara in och kör och det är en skön känsla.

Hoppas ni mår bra och har en trevlig helg?

                                                             Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Faster

Lycka till idag då. Är det inte i närheten utav Trollbäcken någonstans så ni kan komma förbi med Noah på något vis?? Saknar er. Och du allt löser sig till det bästa, för den som är God.

2009-09-27 @ 08:20:35
Postat av: Johanna

Tack bästa faster! Önskar dig en underbar semester nu, sköt om dig!



STOR kram!

2009-09-28 @ 22:15:33
Postat av: Monkan

Hej du! Idag får du gå in & läsa min blogg så får du lite bra nyheter i mitt liv iaf... :)

Om du inte sett mailet redan så klart menjag tror jag har nån tokig adress till dig?

Har inte hört nåt om fredag, kommer du förbi eller e det för mycket att hinna med?

Hoppas du får positiva besked vad det än är, vi måste verkligen uppdateras snart vad som händer & sker. Vill ju se lill-Noah oxå som ju nu iofs e stor men kommer ju alltid va lill-Noah & stor-Noah. :)

Vi ses & hörs snart hoppas jag, hör av dig när du har tid! Puss hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback