Sporadiska inlägg

Tänka sig att min underbara, älskade och terapiliknande blogg inte ens kommer på topp 10 på prioriteringslistan längre. Det är en annorlunda känsla. Att jag dessutom kan skriva precis vad jag vill här känns ockå helt galet. Jag vet ju till 99 % vilka som är inne och läser. Ändå är jag försiktig, litar inte på cyberspace riktigt. Just begreppet att lita på är svårt överhuvudtaget för mig. Men det blir väl så! Jag kan säga som så, det ser ut att lösa sig på bästa tänkbara sätt allting.

Allt det här som ska lösa sig tar fortfarande väldigt mycket energi och jag är så trött om kvällarna. Det är fortfarande några föräldrasamtal kvar och det känns som om jag jobbar dygnet runt. Måste bli klar med några planeringar, klar med alla samtal, räkna ikapp lite sen så kanske det kan bli som "vanligt" igen. Helgen i Dalarna var i alla fall helt underbar verkligen! Älskar vår lilla stuga! Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Faster

Massor med goa hälsningar till er:-))))

2009-09-22 @ 09:15:07
Postat av: Monkan

Ja nu e jag oxå inne & läser igen efter ditt sms. Tack! :)

Du får höra av dig när du får en stund över så vi kan ses & snnacka igen oss om livet. Va ju ett tag sen nu. Skulle vara kul om du kunde komma nästa fredag oxå för lite avkoppling & vin. Hör av dig bara.

Kram & stressa inte nu för mycket!

Postat av: Anna L

Galet att det ska behövas lösenord, men glad att jag får vara med. Ta hand om dig och varandra!

Kram Anna

2009-09-23 @ 22:28:44
URL: http://www.laufelille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback