Tillbaka

Jag lever och jag är lite smått tillbaka i bloggvärlden. Egentligen har jag inte bestämt hur än men jag provar mig fram. Ni som läser nu framöver är ni som jag delat ut mitt lösenord till. Kanske är det ett bra sätt? Jag förstår att jag kommer tappa en massa besökare och det känns lite tråkigt men det är ju inte mängden som räknas. Jag vill skriva, dela med mig och ha en positiv blogg. Ska jag radera allt det tråkiga som varit? Hmm, jag funderar vidare. Nu är det fredagsmys som gäller.

Min fina älskling


Kommentarer
Postat av: Faster

Världens finaste kille

2009-09-12 @ 18:46:51
Postat av: Ullis

Mmm...vettigt att ha lösen tror jag! :-)

Kram på dig o din goa familj!!!

Postat av: Anka

Tror oxå det är bar med lösen!!

Hoppas du inte får fler påhopp. Tycker du är värd såååååå mycket mer.

Kram på dig & din lilla familj.

2009-09-13 @ 21:38:53
URL: http://bandybruden.blogg.se/
Postat av: Erika

Godmorgon! Nu kan jag skriva under detta, men inte på det nya som du lagt in :(.



Kram kram

2009-09-14 @ 08:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback