Väntar och väntar

Vill få mitt besked, på papper från högre makter! Tänker på det hela tiden även om vardagen rullar på. Glädjer mig åt Monkan med familj som köpt hus, ser underbart ut då jag tittat på bilderna. Glad för goa vännerna som blivit bostadsrättsägare också, kommer nog hus där med snart tror jag :) Gillar inte att blogga just nu, något är fel med inställningarna och det blir fel med foton och text. Allt tar tid och då tappar jag sugen lite. Saknar att ha ett öppet forum också med ca 100 läsare om dagen. Jag tänker inte sticka under stolen med att jag gillade det... Vi får se hur det blir sen! Nu ska jag börja läsa min nya bok jag lånat på biblan idag, tack vare ett bra boktips. Återkommer om den senare! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Tack ska du ha, känns jättekul. Men nu kommer all stress med att sälja, flytta m.m. Men kul samtidigt så klart. :)

Kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback