Besviken

Nu har jag funderat länge på om jag ska skriva om det här, men varför inte? Jag har i olika avseenden under den sista tiden kontaktat olika "kändisar" via bloggar och mail. De skriver så fint om att ställa upp för varandra, att vara medsystrar och hur viktigt det är att hjälpas åt. Bullshit! Jag har skrivit och bett om hjälp, jag har blottat mig och verkligen skrivit från hjärtat. Jag har bett om råd och tips och jag har berömt dem för deras fina arbete och annat jag tycker om med dem. Av kanske sex sådana här kontakter har EN svarat. Tack Jenny Lexhed som skrev den undebart fina boken "Rädda Felix" för dina kloka ord och för att du tog dig tid att svara mig. Ni andra, jag är besviken och kommer nu läsa era bloggar och andra skriverier med andra ögon tror jag. Okej om ni inte har tid eller ork att engagera er i mitt projekt. Det måste jag ju förstå och ta. Men ett personligt svar är väl det minsta man kan begära. När jag dessutom uppriktigt ber om att inte bli publicerad i bloggen, bara att få en mailadress eller ett annat sätt att kunna ha kontakt, och ändå blir publicerad. Då blir jag ruskigt besviken! Vilka det är spelar kanske ingen roll, men det är namn jag skrivit positivt om här förut, namn ni ser och läser om varje dag i tidningen. Undrar om det är falskhet eller om de bara helt enkelt bryr sig om sitt eget bara. Usch och blä!

Ha en bra dag allihopa, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback