GLAD PÅSK

Måste sova nu, så himla trött. Vill skriva om att Noah mår bättre, men vilken pärs det varit. Fortfarande inte 100 men mycket bättre. Vill skriva om mysiga dagen idag med STORA familjen, om kärleken till innebandyn. Härligt att Täby vann! Jag vill skriva om påsken och tankar kring gamla traditioner och saknaden av dem. Jag vill skriva om påsklov och Englandsresan, om mina inbjudningskort till festen jag ska skicka ut, om äggen jag ska måla med syskonen imorgon, om boken som är klar. Men det får bli sen! Ska passa på att sova nu, man vet aldrig hur natten blir. Lilleman sover bredvid mig i sängen och kärleken på soffan. Som det ser ut nu så ligger Noah mitt i så jag får väl ta någon av hörnen :) Glad Påsk på er och många varma kramar!

Kommentarer
Postat av: Linda R

GLAD PÅSK!!! Skönt att det är lite bättre med Noah. Ha det så mysigt i England. Sen när du är hemma igen så kanske, kanske vi kan få till en date...;o)KRAM!!!

2010-04-03 @ 13:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback