Balans & Harmoni

Trots lite söndagsångest, tankar på allt som ska rättas, betyg som ska sättas osv så känner jag ett lugn. Suttit med min tekopp i soffan, lyssnat på julmusik och bara tänkt. På allt och ingenting. På gammalt och på nytt. Jag kan inte sätta fingret på varför jag känner som jag gör och för en gångs skull tänker jag inte analysera så mycket heller. Skön känsla i kroppen och med det sagt ska jag krypa ner i min nybäddade säng och starta veckan som kommer på absolut bästa sätt. Två veckor kvar till jullovet, fantastiskt! Sov gott alla fina!

Kommentarer
Postat av: People come into your life for a reason

Balans är bra!

Maybe my work is done? :-)

Postat av: Monkan

Det låter härligt det, hoppas ni hade en kul fest igår!

Ses på onsdag hoppas jag! Kram

2010-12-06 @ 09:59:16
URL: http://mrsevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback