Blandade tankar

Sitter hemma för tredje dagen och jag är så less, lillhjärtat också. Vi vill ut och träffa folk. Noah har haft hög feber men den har lagt sig nu. Jag kände mig hängig igår men det är också lite bättre. Bara den där envisa hostan på lilleman kvar. Om nätterna är det inte roligt, han hostar och slänger sig i sängen. Får ingen ro. Jag vyssjar, kliar på ryggen, masserar men inget hjälper. Så himla frustrerande verkligen! Vi får ta det lugnt idag så vi har ork och energi till morgondagens zumba och nyårsfirande hos familjen Fridner.

Annars då? Så himla skönt att vara ledig verkligen. Fixat en del hemma, kommit ikapp med lite småprojekt och slappat med filmer och böcker. Funderat en del på framtiden och känner mig lite smått vilsen i dejtingvärlden. Men ingen panik på något sätt :) Nya erfarenheter helt klart!

Nyårslöfte då, har ni såna? Jag brukar inte ha några men har en del på lut detta år. Kanske ska göra ett litet inlägg om det imorgon? Klura lite till först... 2011 ska i alla fall bli ett riktigt bra år.

Nu vill lilleman att vi ska leka med bilbanan så det är precis vad jag ska göra. Kvalitetstid med min kärlek. Lägger upp lite fina bilder från julafton och juldagen senare idag. Pussar & Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback