Massor av snö

Vilket fantastiskt väder vi har just nu. Älskar snön och att bylsa på mig och lilleman massor av kläder. Det är till och med mysigt att skrapa och skotta fram bilen :) Vi har haft en toppenhelg igen med en del träning, kalas och mys. Massa skoj på gång framöver... Mys med nära och kära, eventuellt utgång med syster & Co på juldagen, nyårsfirande hos familjen Fridner, besök från England och så kanske en kort liten tripp till Köpenhamn. Vill ju absolut träffa familjen Westergård innan de åker till härliga Thailand på långvisit också. Så en tripp till Rimbo och till gamla klasskompisen Lina också.. Ni ser, det finns planer. Men VILA är ju det jag ska göra mest förstås :)

Idag ska jag få träffa lilla Leo och snusa lite, längtar! Myslunch med finaste kollegan Maria och träning ikväll också. Har bra flyt på träningen nu och det känns så himla bra. Varvar stryka med lite kondition. Utmanat lillebror på squash också, vi får se vilken dag vi får till det. Skulle kunna skriva massor om livet som singel också, då det definitivt är ett nytt kapitel för mig. Men behåller nog det mesta för mig själv ;) De killar som spelar spel och inte kan svara på sms går i alla fall fetbort, så mycket kan jag säga... Men allt ger erfarenhet så jag ser det från den ljusa sidan. Lite spännande är det allt, finns han därute drömprinsen? 4 dagar kvar till julafton nu, hoppas Noah inte blir så rädd för tomten i år. Puss & Kram!


Bus i snön
Kärlek i snökaoset
Elias 2 år


Kommentarer
Postat av: Monkan

Ja jag håller med, supermysigt med all snö!!!

Lite tungt att dra vagnen då & då men d blir ju lite gratis träning. :)

Hör av dig om vi ska ses nåt i mellandagarna vet ja! Jag e ju ensam hemma med båda kidsen.

Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback