Time flies

Borde lagt mig för länge sen men fastnat vid datorn och rensat gamla kort. Shit, vad tiden går fort... Korten på Noah som liten fågelunge, bebis, sittande, krypande, gående, springande, klättrande liten kille. Fått en massa flashbacks och tänkt massor. Inte van att ha lediga kvällar så här och då kommer tankarna. Jag är så stolt över lillhjärtat och vårt liv vi har idag och ingen ska någonsin få förstöra det. Så bra som vi har det nu har vi aldrig haft det och jag är så tacksam för det. Längtar såklart efter mer, någon att dela allt det underbara vi har med. Någon att planera en spännande framtid med, drömma med, kramas med... Men jag är lycklig som vi har det nu och det är en sån himla skön känsla. Sitter och tittar ut på det vackra vinterlandskapet därute och fäller några lyckotårar. Äntligen är Johanna tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Monkan

Skön känsla kan jag tänka mig.... Kram

Postat av: Faster

Kram:-)))

2010-12-21 @ 17:43:12
Postat av: minsta lillasyster

Stolt över dig! Gillar det massor :-)

2010-12-21 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback