Alla hjärtans dag och spamys!

Glad Alla Hjärtans Dag allihopa, hoppas ni myst och kramats massor idag? Fortsätt imorgon också, och dagen efter det osv... Jag har tagit det lugt hemma hela dagen, med familjen och ensam då lilleman sov middag och de andra var på bio.  Nu på kvällskvisten var vi i Täby och spelade match och det var en skön vinst kan jag lova. Småtjejerna var tuffa och griniga, extra skönt att vinna då:)

Igår var jag och Erika på spa inne i stan. Det var min födelsedagspresent från förra året. Vi är ju båda småbarnsföräldrar som sagt, rätt aktiva såna så det har tagit sin lilla tid :) Så underbart att "bara vara" i några timmar. Frukt och te, inpackningar, skrubb och bastu. Tack snälla fina vännen för en toppen present! Lunch och lite innebandy blev det också innan hemfärd, me like!

Imorgon blir det studiebesök på Coca-Cola fabriken med klassen, blir spännande. Kram på er!

Välkommen på spa
Så himla vackert


Kommentarer
Postat av: Monkan

Mysigt med spa.... Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback