Bra start på veckan

Gud vad det är underbart att vara frisk och känna sig som vanligt igen. Det känns ännu tydligare nu att jag verkligen hade något i kroppen i förra veckan. men det var då och nu är nu. Idag var vi ju på studiebesök med klassen på Coca-Cola. Extremt tidig morgon och Noah var på förskolan tidigare än någonsin. Alla var på plats, tillslut iaf då tre killar missade bussen men fick skjuts till stationen. Spännande dag med mycket bus och skratt, lärt mig att Coca-Cola grundades för att lindra huvudvärk och gick enbart att köpas på apotek då det begav sig :) Fixade lite på jobbet i 1 timme, hämtade lillskrutten tidigt och vi åkte hem och tog ett långt varmt bad. Lilleman pratar som bara den nu, långa meningar är det också. Sen har vi busat i hans rum, fikat lite, lagt pussel, jag har stickat på min lilla mössa medan han har lekt med bilar och så åt vi middag. Då han stupade i säng vid 19 kollade jag och kärleken på Kalla, OS-guld minsann! Sedan blev det promenad med en kollega, härligt med sällskap! Jag har hunnit med att måla naglarna, rätta några mattediagnoser och nu ska jag gå ner och se om jag kan tvätta 1 maskin eller två. Bra start på veckan, inte sant :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback