Det bidde ingen resa

Så nära men ändå så långt ifrån. Han ringde väl fel helt enkelt den där Hindersson eller vad han heter... Jag var så besviken igår kväll men nu känns det bättre. Vad är väl en bal på slottet :) Hela min klass satt och lyssnade på Lugna Favoriter sista lektionen i fredags och det var några som skickade sms under kvällen och frågade hur det gått. Det tycker jag var gulligt i alla fall!

Idag har jag jobbat på Mini, Noah har varit med och levt rövare. Efter det åkte vi en liten tur i snökaoset och han fick sova middag sen blev det innebandy i Ekilla borgen. Tyvärr förlorade syster & Co. Men hon gjorde mål, ett Johanna mål = köksvägen :) Vi har precis haft kvällsmys med bad och god mat och nu ligger lillhjärtat och sjunger i sin säng. För oss vuxna blir det nog blandat OS och Melodifestivalen och en MASSA smågodis. Ska rätta lite matteprov också... Kanske lägger jag upp lite bilder från gårdagens syskonmys också? Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Nä men vad trist.. Men kul iaf med chansen! Kul att se er en snabbis idag på matchen. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback