Jag blir så förbannad...

Man reser sig och kämpar och så får man slag i magen, gång på gång. Det är försäkringskassan som slår idag och jag blir så trött. Jag har redan blivit "blåst" på underhåll som jag hade rätt till men då de inte ser till fakta utan har sina lagar och förordningar så straffas den förälder som kämpar och bara försöker göra rätt. Nu ska jag dessutom betala tillbaka bostadsbidrag som jag fått förra året. Jag har ju levt på existensminimum i mer eller mindre ett år. Suck och blä! Ringer dem och de har hög belastning så man får inte ens en chans att komma fram. Så jäkla arg och ont i magen får jag av sånt här. Krävs det tre jobb och en krasch i väggen eller vad vill de?

Kommentarer
Postat av: Faster

Usch och fy,,men allt måste ju vända snart,,och denna försäkringskassa,, jag vet,, fy.

2010-02-01 @ 19:17:52
Postat av: Sara

Det där med bostadsbidrag är jäklig lurigt! man måste ha stenkoll på det så att gränsen inte passeras. Sen är de ganska luddiga med att informera ordentligt om vad som gäller. Men det går att överklaga! Det går också att dela upp betalningen. Jag åkte på samma smäll då jag pluggade. Hade inte stoppat det i tid och fick snällt betala tillbaka. Inte skoj! Kram

2010-02-01 @ 20:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback