Söndagssvammel

Dags för ny arbetsvecka på det riktiga jobbet :) Jobbat hela helgen på Mini och känner mig rätt sliten. Det har gått bra och det är kul men just nu känner jag mig som en riktig tröttmösa. Sitter med matteprov, 60 stycken jag lovat bli klar med tills imorgon och det går sådär. Ögonen trillar ihop så jag tyckte jag behövde en bloggpaus. Match idag på förmiddagen mot ännu ett tufft gammalt hockeygäng. Vi vann men det blev inga mål för min del och då är jag sällan helt nöjd. Hade svårt att ladda och komma in i matchen, Noah var ledsen och jag kände mig allmänt stressad. Men men, glöm och gå vidare! Vi ligger tvåa i serien, är stolt och glad över det! Här kommer lite bilder från min och lillhjärtats underbara morgon. Han ville mysa och ligga nära, gärna pussas lite också. Har jag tur eller? Ser ni intresset för årskurs 8:as mattebok :) Ikväll innan han skulle sova sa han, natti natti och puss puss mamma, min lilla älskling! Puss puss!

Spännande med böcker
Så lite matte på det såklart






Kommentarer
Postat av: Maja

Han e så go din lilla kille, o så duktig han har blivit på att prata!! Han talade om för mig va mamma heter idag i bilen och så ropade han på Miriams katt "trassel" och så lekte han med

p(b)ussen också!! :)



Johanna du kommer igen med dina mål nästa match, den här matchen var det min tur o (äntligen) göra mål hihihi :)



Kram o god natt!!

Postat av: Mia

Hej!! Oj så stor han har blivit. Det var så länge sen jag var in och kikade i din blogg, har för mig att den var lösenordskyddad ett tag och efter det har jag inte varit in nåt mer. Hoppas ni mår bra, jag kommer läsa om er lite mer nu =)

Kram Mia

2010-02-24 @ 21:00:57
URL: http://miamcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback