Spännande OS

Ännu en OS medalj, härligt tjejer! Jag fastnade framför tv:n med lite rättning men nu ger jag upp. Lång dag imorgon med föreläsning på kvällen direkt efter jobbet. Blir en halvtimme på spikmattan och känner jag mig själv rätt så har jag somnat inom 10 min :) Varit en intensiv måndag med mycket bus på jobbet, Shape pass som för övrigt var sjukt jobbigt, middag hos mamma och så lite mys hemma innan lilleman skulle sova. Det är otroligt vad hans ordförråd växer, det kommer nya ord varje dag. Jag testar honom och vi sjunger, räknar och ramsar :) Där jag pausar fyller han i och det är så häftigt att se. Hoppas att ni mår bra? Sjukt kallt imorse men visst var det vackert? Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Faster

Det skall bli intressant att diskutera med honom på Lördag:-) Längtar, efter dig oxå Kraaaaaam

2010-02-23 @ 16:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback