Godnatt

Ska gå och lägga mig nu, är så sjukt trött. Kanske håller jag på att bli sjuk? Eller så är det bara mörkret och den tuffa arbetsveckan som spökar? Precis läst en blogg som fick krokodiltårar att rulla, en väns bekant som skriver om sin son som dog häromdagen då han blev påkörd av tåget. Det gör ont att läsa, riktigt ont. Den värsta mardrömmen i livet! Tänker en massa, på mitt lilla hjärta! Jag är så tacksam över att han finns, att han mår bra och att allt gick så bra trots den tuffa starten på 980 gram. Det är han, min lilla Noah som fått mig att hitta tillbaka till livet efter allt strul. Tänk om han bara skulle försvinna, så där pang bom som den här pappan skriver om. Då skulle jag aldrig orka... Kan inte ens tänka så, vill inte. Bort, bort, bort med alla såna tankar och nu försöka sova. Skriv något fint snälla, ge min blogg lite energi. Känner att det varit mycket trött och lågt ett tag. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Faster

Usch och fy,,,,ja hemska tanke,,jag e så överlycklig att jag har er alla,,runt omkring,,ibland har en sån liten tanke krypit fram ,,,tänk om,,då knyter det sig krampaktigt i hjärtat,och den tanken måste snabbt bort! Jag e sååååååå lycklig att jag får följa er och Noahs framtid,,,det kunde varit annorlunda. Jag e lyckligt lottad och alla ni oxå. Det värmer mitt hjärta. Och Johanna, du e guld värd! Kram

2010-01-22 @ 08:37:31
Postat av: Monkan

Jag & stor-Noah skickar er stor KRAM till dig & lill-Noah. Ha en härlig helg!

Postat av: FridaFrida

Du är världens bästa storasyster!

Puss och kram

2010-01-22 @ 13:01:31
URL: http://fridaheerman.blogg.se/
Postat av: Anna Laufeld

Hej,



Visst är det när något hemskt händer man stannar upp och kommer ihåg vad som är viktigt. Det är så lätt att glömma och ta saker och ting för givet.



Ta hand om er.

Många Kramar

Anna

2010-01-22 @ 15:43:31
URL: http://www.laufelille.blogspot.com
Postat av: Ullis

en JÄTTEKRAM till dig, gumman!! <3

2010-01-22 @ 23:53:12
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack snälla för allt fint! Era kommentarer och min underbart härliga söndag har gett mig lite energi tillbaka.



Puss & Kram!

2010-01-24 @ 22:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback