Jag fullkomligen älskar...

... musiken i Let's dance som börjat ikväll. Lilleman sover och jag är ensam hemma och myser i soffan. Hade lyxen att få med mig god mat från Ullis och har unnat mig två glas vin. Sitter bara och ler och diggar med till musiken. Tänk vad kul att dansa! Man kanske skulle söka sig till någon danskurs, salsa, bugg eller vad som helst. Jag älskar att dansa, någon som vill haka på?

Idag har jag mailat två personer som skrivit böcker jag verkligen tyckt om att läsa, böcker som berört. Jag vill ha lite tips och feedback. Deras böcker är väldigt olika men det de har gemensamt är att de berör en ända in i benmärgen. Vi får se om de svarar! Trevlig helg på er, kramisar!


Kommentarer
Postat av: Faster

Det är oxå alltid liak trevligt att träffa oxå,,tyvärr blir det alldeles för sällan,,men vi får hoppas att vi ses oftare när jag flyttar närmare:-)

2010-01-09 @ 10:33:44
Postat av: Monkan

Låter som en mysig kväll! Och ja, jag håller med. Vad kul att dansa så där.. Gck på buggkurs när jag va liten (typ högstadiet) & d va riktigt kul. Sen om man har d i sig vette sjutton, hehe.

Vi hörs & ses snart hoppas jag, en lekdejt med Noah x 2 kanske? Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback