Perspektiv på livet

Jag har haft en tuff dag idag, det kom till och med några tårar på jobbet av frustration och trötthet. Jag hade tänkt blogga om det här nu ikväll + min oturskväll med översvämning i badrummet, väntan på rörmokare och andra tankar. Men fastnade i bloggvärlden och framförallt i Annas blogg. Läs här om denna fantastiska kvinnas kamp för livet. Livet med sin söta lilla dotter och sin nyblivna man. Det ger mig verkligen perspektiv på livet och min orosklump i magen över min dag idag försvann och byttes ut mot tacksamhet. Lev här och nu alla fina människor!

Det finaste jag har



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, ingen bra blogg att börja läsa på jobbet kände jag. Får spara det tills jag är hemma.

Men sant, man ska ta tillvara på varje dag!

Hoppas du får en bra sådan. Kram på dig!

PS. Hör av dig om du & Noah har lust att ta en lekdejt nån dag när det finns tid.

Postat av: Ullis

mmm..ibland får man sig verkligen en tankeställare.

Har inte varit inne på bloggen än, tar det lite längre fram.

Kraaam <3<3

2010-01-19 @ 15:18:54
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: faster

Kram till dig!

2010-01-20 @ 08:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback