Saknar sol och värme

Visst är det vacker med allt det vita och härligt att barn och vuxna fått en riktig vinter. Men nu längtar jag efter våren och värmen. Våren är min absoluta favoritårstid. Jag har tittat på gamla kort från i somras och då längtar jag efter sommarlov. Ledighet med lillskrutt, sovmornar, åka och bada, tid uppe i stugan, hälsa på släkt och vänner och bara vara utomhus. Den tiden kommer, det är det som är så fantastiskt med vårt land. Våra fyra årstider! Helgen har verkligen varit lugn och det behövdes kan jag lova. Denna vecka står föräldramöte på schemat och efter den dagen kan jag andas ut lite. Ska dricka te nu med kärleken och sen hoppa i säng, skriver mer en annan dag. Här får ni lite sommarbilder att njuta av, puss och kram!

Sommarbild
Badälskaren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback