Sjukt mycket just nu

Så är det faktiskt och därav lite bloggande eller lite tid vid datorn överhuvudtaget. Sitter nu med matteläxor som ska lämnas tillbaka imorgon, har 7 kvar men kände att jag behövde göra något annat ett tag. Det har varit en riktigt tung vecka med mycket jobb, öppet hus, skolmässa och extrajobb. Gårdagen var helt underbar med mysisar och lugn och ro hemma hela dagen. Jag och Noah tog en promenad till Runbyvägen och gamla lilla skogen där jag lekte som barn, annars var vi bara hemma. Vi bakade, badade, myste med Robin & Nicolina, la pussel och läste böcker. På kvällen blev det mys i soffan med kärleken till Johan Falk. Denna vecka är också intensiv med föräldramöte på förskolan, match på ons, kurs tors + fre och så lite pyssel till helgen. Men tror att jag har koll på läget så det ska nog gå bra. Så mycket mer jag vill skriva om, mina egna projekt, Noahs framsteg och alla ord som bubblar ut, annat smått och gott men nu måste jag nog jobba. Hoppas ni mår bra? Puss & Kram!

Favoritbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback