Skön kväll

Bara några korta rader innan jag ska hoppa i säng. Det är bara onsdag men jag är redan trött som om det vore fredag. Veckan känns galet lång. Mycket tror jag på grund av att jag sov dåligt natten mellan söndag och måndag, bara 6 timmar. Sedan var jag på fortbildning igår med en kollega på Historiska museet och inte hemma förrän 21.30. Därför har denna lugna hemmakväll varit extremt skön. Frida & Tom var änglar och hämtade älskligen så jag kunde fixa med mitt och inte stressa ihjäl mig. Jag hann till och med åka och handla lite mat och annat som behövdes, älskade barnbidrag :) Sedan åt vi plättar med massa grädde allihopa innan de åkte hem och tvättstugan hägrade. Har fixat och trixat, badat länge och äntligen fått iväg lite mail. Imorgon är det Öppet Hus på jobbet så det blir sent då med, men sen är det äntligen fredag med Lets Dance och slummer i soffan :) Usch vad jag flumskriver känner jag, men men. Inget vettigt bara en massa redogörelser över min vecka :) Hoppas ni mår bra? Är det fler än jag som längtar efter sol och värme? Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej hej!

En liten halsning fran oss pa Teneriffa. Vi har det kanon har. Sag att det blev storvinst i Sondags, kul! Hoppas ni har det bra hemma.



kram kram

2010-01-21 @ 11:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback