1177

Min nya kompis... Vet ni vad det är för nummer? Telefonnumret till Sjukvårdsupplysningen. Ringt dit mycket den senaste tiden om både mina och Noahs öron. Märkte precis att Noah har 39,3 i feber och ett öra som är väldigt rött och varmt. Vad är det nu då? Sitter i kö till dem. Annars har vi fredagsmys med tacos, fotboll, Emil och fruktsallad. Avslutning idag och luften har verkligen gått ur mig efter den. Fantastiskt fin förmiddag men nu är jag slut! Väntar på råd av proffsen och sedan blir det sova för oss! Jobbar extra hela helgen men vi får se hur lilleman mår och hur vi kan pussla... 3 dagar kvar till semestern! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: faster

Hoppas det går över fort nu då. Vi syns senare idag kram på dig.

2010-06-12 @ 08:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback