Hur svårt kan det vara?

Jag har en splitterny mobil, unnade mig det i födelsedagspresent. Tyvärr var det knas och jag fick skicka in den på lagning direkt. Med det löst borde man ju använda den. Men jag har inte tagit mig för att föra över kontakter, foton och filmsnuttar till datorn. Jag orkar inte, tror inte jag kan, vill inte. Men saknar ändå att använda min nya telefon. I-lands problem javisst! Krävs det semester för att orka med en sån simpel sak? Det verkar inte bättre. 1,5 vecka to go, sen min vita fina vita miljötelefon är du min :)

Kommentarer
Postat av: Monkan

Din blogg är flyttad på min skärm så jag ser inte första bokstäverna. Är det bara hos mig el hos alla??? Hm...

Ska vi boka in en grillkväll när du kommer hit den 20:e kanske??? Innan dess har jag svårt att hinna med tyvärr.. Kram

2010-06-08 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback