Roadtrip to Norberg

Gäsp vad trött jag är. Lillhjärtat vaknade redan 03.20, men då fick jag honom att somna om i min säng. Varmt och klibbigt men mysigt att ha honom så nära. Vaje cm jag flyttade mig åt sidankom han efter i sömnen :) Vid 05.30 var han dock klarvaken och ville upp. Märkligt då vi var upp senare än vanlig tigår. Men men, jag hoppas han sover gott i bilen så det blir englad dag för hans del. Tror vi ska be mormor Lotta köra så kan jag ta en powernap. Mysigt att träffa släkten och lilla Ted för första gången idag.

Igår blev det spontan vindejt hos mig efter avslutningen. Jättemysigt att sitta och prata lite, tror dock att det var mest jag som bubblade. Oops! Om boken, om livet, om lillhjärtat, om sommaren... Men det är bra att bubbla. Bara igår blev det två nya intressanta kontaker för min bok. Spännande! Kanske ska jag lägga ut några rader till under helgen från den, var så himla kul med responsen. Ha en toppendag allihopa, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback