Sommarlov!

Äntligen äntligen äntligen är det sommarlov! Så fantastiskt skönt. Jag ska jobba lite extra och har en del att fixa med men mest av allt ska jag vila. Jag ska träffa nära och kära och ta dagen som den kommer. Idag lämnade jag in bilen för service efter dagislämning och tog en långpromenad hem på en timme. Andades långt ner i magen och njöt verkligen. Lite träningsvärk efter ett tufft pass med kusinen & Co på brottarklubben igår. Idag blir det mer träning med Erika på Sats, skönt att hålla igång lite. Min ena orkidé har börjat blomma igen i sovrummet och på balkongen är det massor av vackra färgglada blommor, sånt gör mig glad! Nu blir det lite fotboll innan pusslet drar igång, hämta lilleman, läkarbesök för att kika på märkliga utslag/prickar på hans lilla mage, hämta bil, äta, träna. Soliga varma lediga kramar!

Mammas hjärta


Kommentarer
Postat av: Monkan

Den här tiden på året måste du verkligen känna du valt rätt yrke... :)

Ha ett härligt sommarlov nu & njut av er lediga tid tillsammans!

Ses i helgen. Kram M

Postat av: Faster

En sådan fin bild,,synd på allergien. Kram kram

2010-06-17 @ 18:20:41
Postat av: Erika

Förstår att det är skönt med sommarlov, det är du verkligen värd! Hoppas att det inte kliar allt för mycket på lilleman inatt :(.



kram kram

2010-06-17 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback