Vilken härlig dag!

Sovmorgon, eller ja till och från. Jag har köpt en ny Emil film så Noah tittar på den och jag kan slumra lite till. Älskar verkligen att inte behöva stressa på morgonen, dricka mitt te i lugn och ro, surfa lite, kolla på nyheterna och busa med lilleman. Vi tog oss ut på en cykeltur på förmiddagen, till Gunnes Gård blev det. Jag skäms över att säga det, men jag har ALDRIG varit där. De flesta skolklasser åker dit men jag har inget minne av det... Superfint och intressant var det i alla fall! Vi kikade på alla djuren och klappade lammen. Sedan hem för lite vila och så bar det iväg till Monkan i Märsta för lite ljusparty. Massor av fina saker men jag var duktig och höll i plånboken. Shoppade bara en sak, eller liksom 2 i 1 :) Kul att träffas igen och umgås lite bara vi vuxna... Noah var hos mormor och jag åkte dit efter för lite middag och slömys i soffan. Nu håller jag på med tusen projekt här hemma samtidigt, ingenting blir klart i ren Johanna anda. Tvätt, sortering av kläder, rensning av gamla papper, listor hit och dit och annat fix. Ska bättra mig i veckan, bättre system och mer vila :) Hoppas ni mår bra? Puss & kram!

Ps: Visst var bröllopet fantastiskt vackert igår, så mycket kärlek!

Tittut geten
Eget tunnbröd
Spännande med alla djur


Kommentarer
Postat av: Anna Sjödell

men Johanna, är du sääker på att du inte varit där? jag trodde att jag var den enda som inte varit där, och mamma åker dit varje år med sina klasser..minns att jag var jätte avis förr... kram

2010-06-21 @ 17:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback